System CRM enova wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.

System CRM może być użytkowany w każdej firmie bez względu na wielkość, profil czy branże.crm_enova

Dla kogo system CRM enova:

  • Działy handlowe
  • Działy serwisu
  • Recepcja/sekretariat
  • Marketing
  • Telemarketing
  • Biura obsługi klienta
  • Help desk

 

Funkcjonalność systemu CRM enova365:

  • Kontrahenci – daje możliwość tworzenia listy kontrahentów, a formularz kontrahenta umożliwia wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.
  • Zdarzenia i zadania – rejestracja i przyporządkowanie do właściwego kontrahenta historii kontaktu oraz zadań do wykonania w przyszłości.
  • Projekty – grupa zadań i zdarzeń odnoszących się do danego kontrahenta realizowana w celu osiągnięcia zdefiniowanego celu.
  • Kampanie – grupa projektów powiązana różnymi kontrahentami mająca wspólny cel.
  • Zasoby – lista wspomagająca zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa (np. wyposażenie, maszyny i narzędzia).
  • Teczki – gdzie gromadzone są informacje na dowolnie wybrany temat.
  • Moje zadania – wyświetla zadania, które zostały przydzielone użytkownikowi, jak i zadania, które sam przyporządkował innym użytkownikom systemu CRM enova365.
  • Korespondencja seryjna – umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu realizacji wysyłki pocztą tradycyjną lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną.
  • Wizytówki – baza kontrahentów, wykorzystywana do ewidencji kontaktów z potencjalnymi Klientami.
  • Opiekun kontrahenta – przypisanie kontrahenta do użytkownika w celu podziału kontrahentów.
  • Kreatory – narzędzie pozwalające wprowadzać za pomocą jednego okna dane do wielu miejsc w systemie bez konieczności przechodzenia miedzy zakładkami czy modułami programu.
  • Załączniki – możliwość przechowywania dokumentów związanych z kontrahentami: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia, których załączniki mogą mieć dowolny format .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.

 

Zalety systemu CRM enova365:

  • budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z klientami,
  • łatwy dostęp do informacji
  • pełna historia kontaktów w jednym miejscu,
  • archiwizacja dokumentów związanych z klientami,
  • sprawna organizacja pracy,
  • delegowanie zadań,
  • kontrola realizacji zleconych prac,
  • wzrost zadowolenia klientów,
  • budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku Państwa firmy,
  • określenie potencjału klientów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania.