System CRM enova wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.
System CRM może być użytkowany w każdej firmie bez względu na wielkość, profil czy branże.
Dla kogo system CRM enova:
Działy handlowe
Działy serwisu
Recepcja/sekretariat
Marketing
Telemarketing
Biura obsługi klienta
Help desk
Funkcjonalność systemu CRM enova365:
Kontrahenci – daje możliwość tworzenia listy kontrahentów, a formularz kontrahenta umożliwia wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.
Zdarzenia i zadania – rejestracja i przyporządkowanie do właściwego kontrahenta historii kontaktu oraz zadań do wykonania w przyszłości.
Projekty – grupa zadań i zdarzeń odnoszących się do danego kontrahenta realizowana w celu osiągnięcia zdefiniowanego celu.
Kampanie – grupa projektów powiązana różnymi kontrahentami mająca wspólny cel.
Zasoby – lista wspomagająca zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa (np. wyposażenie, maszyny i narzędzia).
Teczki – gdzie gromadzone są informacje na dowolnie wybrany temat.
Moje zadania – wyświetla zadania, które zostały przydzielone użytkownikowi, jak i zadania, które sam przyporządkował innym użytkownikom systemu CRM enova365.
Korespondencja seryjna – umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu realizacji wysyłki pocztą tradycyjną lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną.
Wizytówki – baza kontrahentów, wykorzystywana do ewidencji kontaktów z potencjalnymi Klientami.
Opiekun kontrahenta – przypisanie kontrahenta do użytkownika w celu podziału kontrahentów.
Kreatory – narzędzie pozwalające wprowadzać za pomocą jednego okna dane do wielu miejsc w systemie bez konieczności przechodzenia miedzy zakładkami czy modułami programu.
Załączniki – możliwość przechowywania dokumentów związanych z kontrahentami: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia, których załączniki mogą mieć dowolny format .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.
Zalety systemu CRM enova365:
budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z klientami,
łatwy dostęp do informacji
pełna historia kontaktów w jednym miejscu,
archiwizacja dokumentów związanych z klientami,
sprawna organizacja pracy,
delegowanie zadań,
kontrola realizacji zleconych prac,
wzrost zadowolenia klientów,
budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku Państwa firmy,
określenie potencjału klientów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.