Wdrożenie enova365 jest procesem złożonym, więc przedstawiamy Państwu proces wdrożenia tego oprogramowania w następujących etapach:
Pierwszy etap to analiza przed wdrożeniowa gdzie pomagamy Państwu ustalić jakie są oczekiwania firmy w zakresie rozwiązania wdrożenia systemu enova365. Dzięki konsultacji zostaje utworzony plan działania prowadzący do pełnego wykorzystania funkcji systemu enova365. Ustalamy bezpieczny harmonogram prac, który pozwali na sukcesywne wprowadzanie systemu enova w bieżące działanie Państwa firmy.
Drugi etap to konfigurowanie rozwiązań gdzie oferujemy Państwu pełny zakres usług wdrożeniowych, w którym wdrożenie enova365 następuje zarówno w konfiguracji i obsługi modułów programu, jak i w całym przygotowaniu zaplecza technicznego, sprzętowego. W trakcie konfiguracji wdrożonego systemu nasza firma pomaga w dostosowaniu i optymalizowaniu funkcji do potrzeb każdego użytkownika Państwa firmy. Obsługujemy też przeniesienie Państwa danych z poprzednich systemów. Pomagamy Państwu w podniesieniu efektywniejszego działania firmy przez wykorzystanie wszystkich dostępnych przez system enova365 możliwości.
Kolejny etap wdrożenia systemu to wsparcie po wdrożeniowe. Korzystając z wiedzy naszych pracowników w szybki i kompetentny sposób udzielamy pomocy w nurtujących kwestiach. Pomoc z naszej strony pomaga Państwu wejść w normalny tryb pracy z systemem enova365. Dostarczamy Państwu również wsparcia w formie dokumentów instruktażowych, opisowych, które pozwalają na trwałe zachowanie materiałów szkoleniowych oraz poszerzanie wiedzy w dowolnym dla Państwa momencie.
• komputer z procesorem min. 1 GHz
• ilość pamięci RAM: 512 MB
• zainstalowany MicrosoftNET Framework 4.0
• Microsoft Internet Explorer 7.0 lub nowszy
• system operacyjny Microsoft Windows XP lub nowszy
• drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
• zainstalowane krytyczne poprawki i aktualizacje do systemu Windows
Wymagania sprzętowe dla serwera SQL
• komputer z procesorem min. 2 GHz
• ilość pamięci RAM: 2 GB
• zainstalowany MicrosoftNET Framework 4.0
• Microsoft Internet Explorer 7.0 lub nowszy
• system operacyjny Microsoft Windows XP lub nowszy
• zainstalowane krytyczne poprawki i aktualizacje do systemu Windows
• serwer baz danych: Microsoft SQL Server 2005/2008/2008R2/2012
• zaleca się do komputera podłączyć UPS (zasilacz awaryjny)
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.